slide show

Dag 27 - vart jag får inspiration ifrån

 
 
pics från we♥it.
 
Jag får inspiration från allt möjligt egentligen, weheartit och tumblr är ju två st grymt bra sidor där man kan sitta och bläddra igenom alla bilder i flera timmar men jag får också inspiration från olika bloggar, folk på stan, tv, lookbooks, paparazzibilder på kändisar osv. vart får ni inspiration ifrån?
Lisa

Gillar verkligen 30 dagars grejen! :) Sånt är alltid spännande! :)

Har du något foto du vill framkalla till canvas? Eller kanske att ge bort i julklapp?

I så fall har jag en tävling där fem personer just nu kan vinna presentkort på just canvas, du får jättegärna vara med och tävla om det är något som intresserar dig! :)

Här är länken till tävlingen,
http://lisabengtssons.com/2013/november/tavling.html

Annars får du ha en toppendag:)

Michelle

Jag inspireras av allt möjligt. Många gånger av andra bloggar! :)

skandalbeauty.blogg.se

svar; jadå :)

Härlig inspo!

Julia

men tjena vilken inspo :D jag brukar ta inspo från bloggar jag med, man blir liksom inspirerad av andra :)

Milina Salihodzic

Älskar weheartit!

Fashion Safari

så himla inspirerande sidor!

Åh så många härliga bilder! :)
Jag är faktiskt väldigt sällan inne på weheartit, är mer på tumblr istället :P

anna

bloggar och pinterst! annars av människor, både vänner och randoms på stan typ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: