slide show

Dag 21 - mina naglar just nu

 
 
Såhär ser mina naglar ut nu, målade dom igårkväll. gillar ni dom?
Amanda [SPONTAN]

Nej vad söta :)

caroline

Så sött! :)

Sara Ekman

söta :)

Natta

Vad söta! :D

Erica

Skit snyggt!

Elinore

Fint!! :D

åå det förstår jag :D
Själv vill jag åt Lancome mascaran den 5 tror jag att det var :)

Amanda

Fina :D

Elin'

gud vad fina! Är det dina naturliga naglar som är sådär långa? :D

J o j z y ♛

SV: Ellerhur! Julmust är bäst ;)

sara

Jösses vilka läckra lack på dom sista bilderna, så snyggt! :)

linnea

ja det hoppas jag också, så man slipper ha ont hela tiden :/

Milina Salihodzic

Fint!

Ebba

Såå fina naglar!! Aviis!!

Men jag och min bästavän ska ha en julkalender i år, där vi göra olika saker för varje dag! Och det hade varit jätte snällt om du kunde komma på något :) Tack på för hand!! http://ebbaklofver.blogg.se

Eleonora Adriana ♥

Såå söta!

Michelle

Alltid lika fina! :)

Paulina

häftigt :D

johanna

superfina bilder!

Hanna Selenbrink

Superfina!:)

Frida

Söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: