slide show

Dag 2 - mitt rum

 
 
Ni har ju sett mitt rum flera gånger nu men såhär ser det iallafall ut! till vänster har 2 fönster och på fönsterbrädan har jag knappt plats för något mer för där ligger det en massa tidningar, glossybox-lådor, plånböcker, tuggummi, hörlurar, kort osv osv. till höger har jag en byrå och en klädställning och bakom så har ett skrivbord med min dator på. här finns mer bilder!
Sara Åkerlund

vad fint och ljust ditt rum är :D

Sara Ekman

fint :)

Sanna

Mysigt rum!

Svar: Ja verkligen, ha en bra dag :) kram

LORISSA LOVEBOMB

vilket härligt rum!! Det ser ut som taget ur en modetidning :D

Milina Salihodzic

Mysigt rum :)

Lina Johansson

- Åh tack! Fint rum du har! :)

Elinore

Du har ett jätte fint rum :D

Elisabet

Åå, sånt fint rum

bysmj - all by me.

riktigt mysigt!!

Hoppas du får en superfin lördag Julia!!

Linnéa

Visst var skorna tjusiga, vill ha <3

Så mysigt ;)

Juliaa

va fint! :D

Amanda Persson

åå vad fint :D

Sanna

Svar: Ja den är super mysig! verkligen, älskar den! haft en bra helg!? :)

Nelly

Så fint! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: