slide show

Dag 19 - ett av mina bästa köp under 2013

 
 
 
 
Svårt att säga vad som är mitt bästa köp hittills under 2013 men jag gillar verkligen min MK väska som jag köpte i L.A, den har använts flitigt men den ser fortfarande ut att vara ny. är grymt nöjd med den och är glad att jag köpte den tillslut, hade spanat på den många gånger här i sverige innan vi åkte men sen bestämde jag mig för att köpa den i USA där den var lite billigare.
Emma

Sv: Tack!

Agnes Bjurek

Supersnygg!

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygg :)

Amanda

Riktigt fin :D

Olivia Magnusson

Såå snygg!

sv: taack :D
kramis♥

Malin Johansson

*svar:* ja jag hade verkligen ingen lust att betala en böter där det inte finns några regler eller skyltar! :P

Lust att följas på bloglovin och instagram? :)

Milina Salihodzic

Åh vill oxå ha!

Annika

SV: tackar :D

ANGELICA - hälsosamt mål

den var riktigt fin :D

Julia

den där väskan får gärna flytta hem till mig om du råkar tröttna på den ;) hehe

Molly

Å så snygg!

Johanna - A dream as a model ♥

såå snygg! :D

F R I D A - M A R I A

Så himla fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: