slide show

Dag 18 - en bild som jag är nöjd med

 
 
Det här är en bild som jag tagit som jag faktiskt är väldigt nöjd med, den är tagen från top of the rock (om ni åker till NYC måste ni ta er upp där lite innan solnedgången!!) eller rockefeller center som själva byggnaden heter. det var rätt svårt att få bra bilder för först så fanns det ingen plats vid kanten och sen var det liksom tusen armbågar överallt men jag lyckades få några bra bilder och det är jag så glad för!
Rebecca&Mathias

Gud, riktigt vackert ju! Ha en fortsatt fin Måndag! :)

MATILDA

fin bild =)

Anita

Otroligt fin bild! :D

Sara Ekman

Jättefint .)

fru josefine

Så jäkla häftig bild! Jag ska till NY så ska se till att åka dit :)

Anna & Josse

den bilden var superfin!!

Nelly

Vilken härlig bild :)

Olivia Magnusson

åh va fin bild :D

sv: taack :D
kramis♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så himla fint!

emma

fin bild :)

Bexollila

Den bilden ska du va nöjd med ^^

Elinore

Förstår att du är nöjd med den! Verkligen super fin :D
Magisk på något vis med alla ljusen! :)

Amanda

Jättefin bild!

Pauline

försår att du är nöjd med den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: