slide show

Dag 16 - mina favoritskor

 
 
Mina vita converse är mina favoritskor, de passar ju till allt och är så bekväma. love them!
Rebecca&Mathias

Riktigt snygga! ha en fortsatt underbar Lördag! :)

Jasmine Lundvall

De passar verkligen till allt!

Louise

Converse är mina favoritskor med :)

Fashion Safari

Converse funkar alltid! :)

Jojo

Älskar converse! ;D

Linnéa

Vita converse i alla dess former = dom snyggaste skorna :)

Celine

- Tack! :)

Milina Salihodzic

Älskar converse!

- Ja tänkte det, dom har superfina grejer :)

Elinore

Jag håller med! Så himla nice sneakers! :D

Emma

Jag gillar med converse!

Amanda Persson

åå converse måste alla gilla :D

Emelie T

Älskar converse <3
:)

Elisabet❤✰❉

Converse funkar alltid

MATILDA

älskar converse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: