slide show

Blue N' pink

 
 
 
Sånahär designer med streck och prickar gjorde jag nästan hela tiden förut när jag började med nail art sen tröttnade jag lite men det är ändå lite av min grej och jag älskar att måla abstrakta mönster. gillar ni mina nya naglar? ♥
Natta

Jättefina, som alltid! Haha! :)

Elin Sundgren

Shit vad duktig du är!

Malin Johansson

Åh vilka sjukt vackra naglar!

*svar:* Tack! :D
Vad görs?

Emma

Åh herregud! Man måste ju vara stadig på handen! Snyggt!

Agnes Bjurek

Riktigt snyggt!

Hanna Karlsson

Åh så fina!
sv: Va är det? Kollade överallt på nagellacket med det stod ingenting om att det var ett gellack. Men ska verkligen prova fler Orly nagellack! :)

Hanna Karlsson

sv: Oj såg visst att du hade skrivit gelélack. Vad menas med det egentligen?

Annika

Grymt snygga :D

Olivia Magnusson

Snygggt!

sv: taack, mår lite bättre nu :)
kramis♥

Felicia

Men guud vad duktig du är! Helt galet snygga! Jag trodde att det skulle vara slut vid bild 3 och jag tyckte att bara det var snyggt, sen blev det liksom ännu bättre! :D

Elinore

Jätte fint! :D
Hur gör du mellan färgerna? Låter du varje färg torka av sig själv? eller använder du något som gör att färgerna torkar snabbare? Kan tänka mig att det lär ta sin lilla tid annars :)

kaffehörnan

shit vad nice fina

Sara Ekman

så snyggt :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Milina Salihodzic

Älskar din fantasi!

Hanna

Fint! :) Jag måste bara få fråga, hur kan du måla om dina naglar så ofta? Skadas inte dina naglar på något sätt? :O
Sv: Ja det var det verkligen :)

aschmanda

Fan vad snyggt!!!!

Joina gärna min veckans blogg tävling, om du ha lust. Kram!

MATILDA

men gud så snyggt!

anna

riktigt snygga naglar! :)

Anita

Så häftiga :D

Pauline

snyggt!

caroline

GILLAR! :D

sara

Supersnygga :)

ANGELICA - hälsosamt mål

Men oj vad snyggt :D

Bea

Så snyggt! :D

Mathilda ♥

Åhh vilka fina naglar!! :)

Louise

vad duktig du är!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: