slide show

wanties @gina tricot

 
 
Lite saker från gina som jag inte skulle tackat nej till. vad gillar ni mest?
benedit ♥

åh fint! :D

sv; jaa jag med:)

alex

sv: hehe :p

Riktigt fina saker!

Julia

Gillar shortsen starkt! :D

sv: Tack :)

Linnéa

Wohoo, såååå snyggt! <3

Jag ska bara 1,62 m lång så min senaste klänning som jag köpte har jag fått vika upp lite upptill för att den inte ska släpa i marken när jag har converse på mig! <3

♫♪ sandra

snyggt!

sv: ellerhur, tycker samma sak!
kram

Åh kjolen helt klart! :)

SV: Tackar! :)

Carro

snyggt halsband!

Dana

älskar shortsen och halsbandet!

bella

Lycka till! :D

Madelene

Snyggt ! :)

snie.blogg.se

halsbandet :)

isabella

Fint Halsband!

- Allt bra? Kram! :)

Nelly

Vilka fina saker ^^

sara

Tack så mycket fina du! :)

Snygga saker!

Liborius

åh så mycket fint!

Sara - Hold on be strong

Snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: