slide show

pretty little liars

Sitter i sängen och har PLL marathon, är inne på den andra delen av säsong 3 nu. (har sett det det förut men håller på och tittar om alla avsnitt för att leta ledtrådar) om en månad börjar säsong 4 och jag längtar verkligen tills det börjar igen, vill så gärna veta vem som låg i bakluckan..jag tror dock att det är wilden som ligger där i, hoppas iallafall att det är han för jag gillar inte honom. vem tror ni att det är?
 
 
 
 
 
Moa Kandelin

Min favorit serie helt klart :)

Jessica

Mhhm bilar är sjukt gott :3

emelie andersson

sv: tack så mkt :D

Alexandra

Älskar pll och längtar till säsong 4!!

snie.blogg.se

åh jag har missat massor med avsnitt! måste kolla ikapp...

nu syns bilderna...kanske va blogg som strulade ett tag igår!

Anonym

Ser mysigt ut hihi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: