slide show

dagens

 
 
 
 
Invigde min nya t-shirt idag från zara som jag köpte igår, tyckte den passade bra till mitt bruna skärp som jag köpte för ett tag sen som jag inte använt än. nu ska jag träna lite på min engelska redovisning som jag ska ha imorgon, ska stå och prata själv vilket jag inte känner mig bekväm med men hoppas det går bra, mitt mvg hänger lite på den här redvisningen nämligen.
ebba

fin outfit! hoppas du haft en super dag och att din redovisning går bra, kram :)

benedit ♥

snyggt!

sv; tack! :D

Jessica

Åh va snygg tröja! Vart har du köpt den!? :)

Dana

älskar t-shirten :)

liborius

snygging!

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) Och snygg outfit! Gillar verkligen att skärpet markerar så bra =)

Lollo

Fint!

Emelie

sv: Ja, det är sjukt kul! ;)
Yes :)

Tack! Bygger du också dina naglar själv? Såg att du har en kategori för naglar.. Utbildad kanske?

kaffehörnan

ser avslappnat ut

Carolina - Beridare på Stall Assla

Snyggt! Lust att göra ett bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: