slide show

beslutsångest.se

 
 
Så nästa vecka/helg ska jag fixa mina studentnaglar (dom måste ju vara fina till studentmiddagen också som vi har nästa måndag) men jag har jättesvårt att bestämma mig för vad jag ska göra med dom..först tänkte jag bara göra en vanlig fransk för det blir ju så fint till den vita klänningen men samtidigt känns det tråkigt och lite 'expected'..så jag kanske ska köra på fransk med nån färg eller glitter. vad tycker ni?
Linnéa

Så snygga naglar - vill också lära mig <3

A L E X - foto & vardag ♣

sv: hehe jaa :p

dom flesta brukar ju köra på vanlig frans manikyr till studenten, så det vore ju kanske lite roligt med färg lr glitter! :)

anna

dina naglar är alltid fina! men det låter fint med glitter och någon färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: