slide show

acrylic

 
 
 
Eftersom att vi har diplomering i akryl imorgon så tränade jag lite på min träningshand igår, testade lite olika vita och rosa pulver och gjorde några franska och en med glitter. det är bara nagelterapeuter som kan få tag i NSI produkter så om ni inte är diplomerade får ni testa nåt annat märke men jag tycker att man ska vara utbildad för att hålla på med sånt här.
Linnéa

Åh, vad häftigt :)

Ja, helt otroligt att man sett henne live - synd att hon inte kommer till Göteborg i år igen... jag har inte tid att åka till Stockholm :S

Lotta

Sv: Jaa, linnet är verkligen min favorit :) och häftiga bilder!!

Dana

åh vad kul! vill också lära mig att göra akryl naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: