slide show

130531

Haft en väldigt chill skoldag idag, fick veta att våran nagellektion var inställd så jag fick vara makeup-modell åt en vän istället, efter det lunchade vi på stan och gick runt i lite butiker..fick med mig ett par skor hem som jag inte riktigt vet om jag ska behålla eller inte, dom är jättesnygga men det finns ett par andra skor som jag gillar mer men som är dyrare, får se om jag byter ut dom sen.
 
 
 

Hade på mig jeans i skolan men slängde ner ett par shorts i väskan ifall att det skulle bli varmt och när solen tittade fram så drog jag på mig dom.
Linnéa

Åh, såååå tjusigt :) Gillar verkligen shortsen <3

♫♪ sandra

snyggt!

Lisa

Vad har du köpt den vita tröjan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: