slide show

130513

Kom hem för ett tag sen efter en dag i sthlm med michelle, hittade några fina saker som jag blev väldigt nöjd med som jag ska lägga upp bilder på imorgon. just nu tittar jag på tonårsbossen på tv3 play, haha det är så himla kul att kolla på.
 
imorgon är det skola som väntar igen efter en långhelgen men nu är det inte många veckor kvar till studenten så det känns ändå helt okej.
 
 
bilden är tagen för nån vecka sen.
kaffehörnan

Vad roligt dagen blev lyckad

Det programmet gillar jag också:)

jonna

ja, jag har det nu, och gillar det. Men vill nog prova lite ljusare :) hehe

Linn

- tack!
Veckans planer? ^^xoxo

Linnéa

Mmmm, spännande o se shoppingresultaten imorgon då <3

liborius

ååh vill också till Stockholm!:)

snie.blogg.se

låter nice =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: