slide show

vårjackor @nelly.com

 
Här är lite tips på olika snygga vårjackor från nelly.com. jag har ju min jofama by kenza jacka som jag har haft ett tag nu och den kommer jag såklart fortsätta att använda men sen har jag även min army-väst som jag hann bära ett tag under hösten så jag kommer nog inte att köpa nån ny den här våren iallafall..eller det skulle vara en vanlig jeansjacka isåfall, typ som den på bilden.
 
vilken gillar ni mest?
Rebecca

snyggt ^^

Anonym

Oh militärjackan var svinsnygg!

Sarah

Ja gillar jeansjackan mest :) Älskar jeansjackor men ingen av dom andra e min stil :P

ANNA-SARA

Så snygga!

Malin

militärjackan och den gröna med skinnarmar va sjukt snygga!

Ava miranda

Älskar Jofama by Kenza jackan :)

Amina

Åh jag gillar alla! Så snygga!

Nelly

Vilka fina :) 2:a jackan är min favorit ^^

HANNA

SV: Tack, ja det är väldigt bra, speciellt för dig som har färgat ombré (om du har kvar det) för det sliter ju ganska mycket på topparna! :) kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: