slide show

sparkling

 
 
Målade mina naglar i går i ett svart lack från china glaze och sen ett glittrigt från märket essence. blev rätt coolt tycker jag, speciellt eftersom att jag har stilettos också och inte vanliga raka.
felicia

Snyggt :)

zaida

sjuukt snygggt!

Carro

Fina!

Louise

Snyggt!

Sofie

fint :)
sv: jaha!? vilket program läser du då? :) har aldrig fattat var realgymnasiet ligger, är det i samma byggnad som MDH, vilken byggnad!? :P

Josefine Anerland

SV: Tack! Gillar den också :)

Ja, alltså mycket av det funkar ju väldigt bra. Både penslarna och sminket är ofta av bra kvalité vad jag märkt, speciellt om man inte gör sådär jättemycket. Om jag skulle använt foundation och sådant hade jag antagligen kört på typ Maybelline NY eller så, men i bara puderväg och concealerväg så funkar H&M's. Plus att deras ögonskuggor är rätt bra, speciellt med en bra bas & en primer om man vill ha riktigt stark färg men det föredrar jag inte :))

Sofia

Fint!

Nelly

Läckert! ^^

Dana

Älskar glittret!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: