slide show

POW

liborius

snyggt!:D

ellen

Najs naglar! Jag har en bloppis på min blogg, kika gärna in om du vill fynda snygga kläder inför våren! :)

Natalie Salazar

jo jag ska färga men inte riktigt än.. färgade slingor för bara ca 1 månad sen..

Fani

wow! snacka om häftiga naglar :) ser verkligen tecknade ut, riktigt grymt!

sara

Skit snygga!

h h a n n a a

snygga naglar!

sv: tack så mycket!

Ida

Gud vad fina!:)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Tack! allt bra ananrs?:)

Sött :)

SV: Tackar :)

Sofie

Vilka fina naglar!! :)

Nelly

Fräckt - det ser verkligen tecknat ut :D

Sara - Hold on be strong

Sjukt snyggt!!
Sv: åh tack så mycket! :)
kram

Sofie

Snyggaste jag sett på länge!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: