slide show

loooov!

Jag fick ju mitt lov redan igår så idag tog jag en liten sovmorgon, vaknade vid 9 och tog det lite lugnt. nu hade jag iallafall tänkt ge mig ut i solen ett tag, hoppas verkligen att våren är på gång nu!! efter det tänkte jag boka en tid till frisören, trooor att jag har bestämt mig för vilken färg jag vill ha i håret nu..kommer sakna min ombre men det är dags för nåt nytt.
 
 
bilden är tagen för precis en månad sen, orkade inte leta efter nån bättre haha.
Ida

Härligt med lov:) jag får det imorgon:)

sv: Tack!

eviz

sv: haha nej jag är inget stort fan av han heller hahaha xD men ja jag är snäll så ;)

hoppas du får ett roligt lov :D

l

skönt med lov:)

liborius

skönt med lov:)

sa

Skönt med lov och sovmorgon!

Måste testa den lokan du visa lite längre ner, verkar ju jätte god! :)

fin du är! och vad skönt med lov :D

- tack snälla!!

Kulan

Vad tycker du om Game of Thrones?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: