slide show

balklänningar

 
Här är lite tips på balklänningar i olika prisklasser och stilar. min favorit är chloe dress från nelly, tycker att den är riktigt fin men samtidigt enkel och stilren..vilken gillar ni mest?
 
hoppas jag lyckades inspirera er som också ska på bal snart, klänningen som jag funderar på att bära är dock inte med i collaget men ni ska få se den sen såklart.
Dragana

Åh, älskar långa klänningar, alla är så fina!

Carro

Underbara :)

Nelly

Tjusiga! ^^ Min favorit är den röda från nelly :)

Madeleine Jonsson

gud så mycket vackra klänningar, kan fasen inte bestämma mig :p

Rebecca

tyckte den röda var väldigt fin :)

Sofie

den på andra raden i mitten va jättefin :)

sv: aha okej! kanske fattar ungefär var de ligger då ;) trevlig helg!

Sarah

Ska bli kul o få se den du ska ha :)

Sofia

Så många fina. :)

Erika Cao

Gud så många fina klänningar. Skulle inte kunna välja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: