slide show

back to reality

Så nu är även mitt lov slut och imorgon väntar en lång dag på praktiken igen. har haft ett helt ok lov iallafall som för det mesta bestått av shopping, långa nätter och the hills marathon. men jag har även hunnit med en massa annat. nu gäller det bara att försöka vända tillbaks dygnet och satsa 100% på skolan, den lilla tiden som är kvar innan studenten..åååh snart fri!!
 
Linnéa

Skön bild <3

Linda

Vart praktiserar du? :)

Carro

Ha så kul på praktiken :)

snie.blogg.se

låter bra!

liborius

du fixar det, tiden går fort nu på våren:)

Linnea

sv: Tack så jätte mycket. Gillar dem starkt! :)

MADDISENJ

snygg tröja du har på dig

jonna

Nej, jag har inte provat dom andra :) Får ta och göra det! Har du provat dom? :)

sara

jag med, måste kolla efter en liknande :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh härligt att det är så lite kvar av skolan nu! :D Men njut av tiden innan studenten (låter helt sjukt, men du kommer sakna det senare!)

molz

Vart praoar du? :)

Sarah

De e inte så lätt o vända tbx dygnet :/

Malva Nyström

- här är det bra! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: