slide show

3 vill ha

 
Halsbandet skulle jag vilja ha till min balklänning, eftersom att den är så himla enkel blir det perfekt med ett stort halsband till. // skorna blir snyggt tillsammans med kjolen på bilden, shorts, enkel sommarklänning eller till jeans. // tänk kjolen till en vit stickad tröja med tunna genomskinliga strumpbyxor och converse.
sara

Snygga saker!

Hanna Karlsson

Gillar kjolen!

Matilda Wikblom

tror jag äger samma halsband köpte ett sånt då jag var i london, varifrån kommer det? Gick sönder efter andra användningen, verkligen dålig kvalite!

felicia

Snyggt :)

Lotta

Sv: Jaa, han är supergosig :) Och galet fina skor! Vart finns dom?? =)

liborius

åh så fint!!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan bli fint med det där halsbandet:) Hur ser din klänning ut?

Amanda

Jätte fina skor, vill också ha sånna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: