slide show

130326

Sitter i bilen påväg hem efter att ha spenderat någon timme i lite olika butiker tillsammans med pappa, var bl.a inne på ikea och kikade på lite möbler till min framtida lägenhet haha, vet precis hur jag vill ha det så det ska bli grymt kul att få inreda.
 
sen utnyttjade jag 100kronors rabatten som jc har på jeans just nu, fick med mig ett par ljusblåa som satt riktigt snyggt.
 
testade även en ny loka smak idag, den smakar verkligen jordgubbsglass, sjukt god!
eviz

Hejsan cool blogg du har !
åh jag måste testa den snart :D
Hoppas du mår bra och att du får en awesome dag! Kolla gärna in min blogg med, en tjejblogg som skiljer sig en massa ifrån andra vanliga tjejbloggar!
Kramar på dig!

Sarah Persson

Haha låter det kosntigt om jag älskar matte... ahah!

linda

sv: Åh tack så mycket! :)

J O Y ▲

Åh jag älskar verkligen den där smaken!

- eller hur! :D

Frida - just a dreamer

Åh vad kul att inreda själv! :)
Sv: Eller hur! Håller med ;)

MADDISENJ

åh den måste jag testa

linnea

den smaken måste jag prova :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: