slide show

130325

Kom hem för ett litet tag sen, praktikdagen gick rätt fort så det var ju skönt. nu ska jag plugga lite nagelsjukdomar som jag antagligen har prov i imorgon, det är så himla mycket man måste läsa på om och alla konstiga latinska namn är ju omöjligt att komma ihåg..blir spännande att se hur det går haha men som nagelterapeut är det ju jätteviktigt att veta sånt.
 
ni ska få outfitbilder lite senare men först plugg och maaaat (blir en nyttigare version av våfflor idag, mums!)
 
 

finns det nagelsjukdomar? ;o

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: ja:(..

Sarah Persson

Ingen orsak och tack du! :)

ellen

Sv: Tack så mycket! :) Jag har en bloppis på min blogg just nu, kika gärna in om du vill fynda snygga plagg inför våren! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: