slide show

warner bros studio tour

Yeey vi bokade nyss biljetter till warner bros studio tour i L.A där bl.a min favvis serie pretty little liars spelas in. ska bli så sjukt kul att få se allt sånt och jag hoppas att vi får se lite utav rosewood!
 
 
emelie andersson

sv: tack så mkt, vad gulligt av dig :)

Linnéa

Wow, vilken grym grej <3
Är det du o familjen som ska resa eller? :)

mathilda

åh ska du till LA?? hur länge ska du vara där?? :)

Sara - Hold on be strong

åh vad roligt :D när ska du dit? :)
sv: jaa verkligen, såå tagg :D
kram

snie.blogg.se

ahh va skoj!

Madeleine Jonsson

Tack så mycket tjejen :) Hoppas du får en fin dag! Händer nåt särskilt?

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack tack tack snälla!! :)

Åh vad häftigt!

Amanda Johansson

Åh gud vad roligt!!! :D

Dana

vad kul!!

Svea

Heej jag undra om du kan ställa några frågor till mig för jag har frågestund och jag vill ha jätte många frågor såå snälla <3 PS ÄLSKAR DIN BLOGG <3

esther

Kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: