slide show

vill utomlands!

 
 
pics från we♥it.
 
Har inte ens varit hemma i en vecka men är redan sugen på att dra utomlands haha, har knappt sett solen sen jag kom hem och vill ju bli bruuun!
 
Fanny

Vill också utomlands!
kram

Sara Ekman

Haha, visst vill man bara resa hela tiden :D

Linnéa

Åh, bilderna får mig att längta ännu mer till 15 september när min resa blir av <3

Aili

Haha, jag vill också åka utomlands! Jättefina bidler iaf! :D

Fråga mig gärna något i min frågestund! :)

Milina

Verkligen, tack! :)

Nelly

Härliga bilder :)

felicia

Sv: vill också ta studenten igen fast det var 2 veckor sen haha :D

- Caroline

sv; de förstår jag :)

Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :D

Emelie

Du är inte ensam om att vilja utomlands! :(

Jenny

vill också utomlands juu!

Amanda

Älskar dom bilderna. Eftersom Magaluf var det bästa och roligaste resan jag har gjort.

jonna

tack :)

nicolinda.blogg.se

Vart någonstans reste du då da? :) Åh vilka fina foton! Nu blir man ju verkligen suktad :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Att resa är ju bland det bästa som finns:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: