slide show

STUDENTEN - del 2

Efter att träffat och kramat om alla som väntade på mig efter utspringet (har självklart bilder på oss men jag valde att inte publicera dom här) så var äntligen dags att hoppa upp på flaket och glida igenom stan. vi hade så sjukt kul uppe på flaket och hoppade till alla sköna låtar som vi hade lagt till. bäst var när min favoritlåt greyhound spelades. det var dock väldigt jobbigt när vi skulle kliva av och säga hejdå till dom som jag inte skulle träffa sen på kvällen.
 
efter flaket gick vi till nån restaurang och åt lite, sen hem och fixa inför kvällen och då drog jag ut med 2 st från klassen till skybar och sen vidare till tabasco där kvällen avslutades.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
studentdagen är den bästa dagen i mitt liv och ni som fortfarande har den dagen framför er har verkligen något att se framemot! önskar att jag kunde göra om det igen. och ett litet tips - använd vattenfast mascara haha.
 
som jag skrev förut så har jag fortfarande svårt att fatta att skolan är över nu och att jag klarade av att pendla 2 timmar till&från skolan varje dag i 3 år, lite stolt över mig själv haha, från början trodde jag aldrig att jag skulle klara det men trots att tåget ofta var försenat och inställt eller att det blev långa skoldagar så gav jag aldrig upp.
Carro

Vilken fin tårta! och så kul att åka vagnen det var!!

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tycker jag också! :)

Åh vilken häftig tårta!!

Linnéa

Underbara bilder <3

Ja, jag gillar det citatet :)

Mickis

Vill också ta studenten! :(

jonna

härligt :)
vad gör du ikväll då? :)

Ser ut som du hade en bra dag! Själv ska jag inte åka flak, inte gå på studentfesten och knappt fira den. Har ingenting att fira egentligen då jag haft mycket problem med och i skolan. Men snart är det över! :)

Sarah Persson

Jaha åh vad roligt! Vad ska du göra nu iframtiden då? :)

anna

åh, vilken bra student! flaket var så jäkla kul!

Shan

Vad kul! Vilken gymnasium gick du i? :)

Clara

Grattis fina du!
Vilken fin tårta du fick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: