slide show

Pink leopards

 
 
Målade nya naglar igår och såhär blev resultatet, gjorde ombrenaglar (ska vara vitt längst ner också men det syns inte så bra) och lite leopardfläckar. vad tycker ni?
benedit ♥

ååh vad snyggt! :)

sv; ja jag med hihi :D

Linnéa

Wow, tjusigt <3
Ska måla mina naglar i någon färg sen - får nog köra ole, dole, doff för att kunna bestämma färg :)

elinn

snyggt!
hoppas att dagen har vart grym! :D
Kram!

Emelie

Tack så mycket :D
Fiiiint!

F R I D A - M A R I A

Sjukt läckra naglar!!

☆Z I N J A☆

skitsnyggt!
fattar inte hur du gör??!!!

Sara Ekman

grymt snyggt! :)

Natalie Salazar

super snygga!

♫♪ sandra

fint!

Sofia

åh vad snyggt!

Dana

Vad snyggt!

Aili

WOW, vad snyggt! :)

Kollat igenom hela denna kategorin, kan bara säga en sak WOW vad snygga naglar du gör. =D

Kram!

Riktigt fint! :)

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack! Nice mönster! :)

Nelly

Tjusigt! ^^

sararutberg

Jätte fint gjort! älskar dina nageldesigner, riktigt duktig är du! Kredd till dig

Michaela Magnusson

Snyggt! :)

- Jaa visst är det :) Alla mina favorit färger i samma armband :)

Kaffehörnan

Supersnygga. Ha en fin fredag

linda

Åh så fint :D

charmigadjuralskaren.blogg.se

skit snyggt!! önska jag oxå var duktig med naglar !!

sara

Åh så fina, älskar rosa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: