slide show

outfits från maj

 
 
 
Några av mina outfits från maj, vilken är eran favvis?
Malin

fint! :)

-ja visst är de :)

Evisgalax

Fint, allt bra? :)

Linnéa

3 och 6 är nog mina favvisar - eller ja, grymt snyggt allting <3

Sofia

snygga!

tess

5an !:)

Moa

Snygga :D

emelie andersson

sv: åh vad kul, vilken dag tar du? :D

Kajsa Johansson

Vilka fina outfits! Min favorit är nog nr. 8 :D

❤ w i l m a ❤

åååh, älskar halsbandet i nummer 6!
vart kommer det ifrån? :)
sv: tusen tack! :

ELSA

Svar: Tack så mycket! :D

Sarah Persson

Åh vad snygga! 6:an tyckte jag var fin!

Annika

2.an :)

jonna

snyggt :) 3, och 6 :)

benedit ♥

gud så snyggt! :)

sv; hihi tack :D

Nelly

Tjusiga outfits :) Mina favoriter är 1 och 6 ^^

Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket :) och snygga outfits! 6an är min favorit :D

Amanda

Fina! Gillar nog nr 6 bäst!

Liborius

båda sexorna och åttan!^^

Dana

Alla var fina men 4, 7 och 8 var mina favoriter :)

Maja

åh alla är riktigt fina!
sv : tackar! haft en bra helg?

O L I V I A

snygga, tycker om alla! :)
svar: tack!

Amanda

Jag gillade sexan!:-)

Christine Naenfeldt

Min favorit är def. 8:an!

Carro

Såååå snygga allihop ju!

Fanny

Snygga outfits, tyckte om alla! :)
Allt bra med dig då?
kram

Amanda Johansson

Tackar!
Snygga, gillar din stil!

anna

snygga outfits:)

Amanda Johansson

Allt bra annars då? :)

Maja

Alla var jätte snygga men snyggast var nog 3 och 6 :)

Chaterine

Åh va snygg topp på 6an!!

Lina S

Massa fina, gillar 3:an & 6:a extra mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: