slide show

L.A shopping - del 3

 
2 nagellack från american apparel, faktiskt de enda nagellacken jag köpte haha. den orangea har jag testat, bilder finns här! det andra ska tydligen lysa i mörkret så det ska bli spännande att testa den.
 
 
nagelolja (köpte den i NY förra året också, den är grym!) från sephora by OPI och ett korallfärgat läppstift från smashbox, jag gillar verkligen färgen på läppstiftet för det ser väldigt naturligt ut och går att använda till vardags. den är varken röd eller orange så det är lite svårt att beskriva färgen men jag ska slänga upp bilder sen.
Alice

Skulle också vilja ha glow in the dark-nagellack, men jag är emot AA så det är lite svårt att skaffa..

Annars en superfin blogg!

Ida ♥

Sv: åh tusen tack hihi !! :D

Sara Bevin

Fin blogg! :)

Linnéa

Ja, jag blev lite kär i mitt nya halsband och i ditt ena nagellack där <3

Aili

Snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: