slide show

L.A shopping - del 1

 
 
Det första jag köpte i L.A var den här söta klänningen, den är från love culture. la upp en bild på mig igår när jag hade på mig den men ska lägga upp fler så fort vädret här ger en chans till det.
 
 
love spell ♥
 
 
ett halsband från h&m. har ju ett likadant fast i silver som jag har på mig jätteofta och nu när jag börjar gilla guld mer och mer så kändes det lika bra att slå till på den med.
 
 
solisar också från love culture.
Sicktwisted - Moa

Åhh vad fina saker! älskar klänningen.. så himla fint med hjärtform i bysten! Sv; Tack! :D

Dana

Älskar klänningen! Är kläder och sånt mycket billigare i LA? Har iaf hört det haha :)

Madelene

Fina saker ! :)

emmaholm.se

Supersnyggt halsband! :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Men åh vilken fin klänning!

♫♪ sandra

snyggt!

Linnéa

Åh så tjusig plagg, älskar klänningen <3

Emilia

bra köp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: