slide show

L.A - del 2

Första dagen åkte vi till beverly hills och det var verkligen superfint där! extremt rena gator (och skyltfönstrerna och de lyxiga bilarna var väldigt välputsade, inte en enda smutsfläck eller repa nånstans!) och folk med designerväskor överallt. vi gick även in på någon gata för att spana in lite fina hus och ååh vad jag vill bo där, så sjukt fint!
 
har tagit massor med bilder från beverly så delar upp dom i 2 delar så den första består av lite blandade bilder och i den andra kommer det mest vara bilder från rodeo drive.
 
 
beverly center - ett stort mall med en massa bra butiker.
 
 
underbara VS!
 
 
det var rätt dött här inne men folk har ju inte fått semester än så det var väldigt lugnt inne i butikerna men det var ju skönt att slippa trängas osv.
 
 
efter beverly center fortsatte vi mot the grove. jag älskar the grove och jag kan tänka mig att det är ännu mysigare här på kvällen så om ni åker till L.A - missa inte the grove! finns många bra butiker här också.
 
 
 
 
 
 
hoppas ni inte tröttnar på mina L.A bilder för jag har tagit hur mycket bilder som helst så det lär bli många delar..hehe.
Sicktwisted - Moa

Sv; Visst! I löööve it!

Linnéa

Jag tröttnar inte på L.A-bilderna :) Blir snarare bara mer sugen på att åka dit <3

Alice - foto & vardag ♥

åh vad fina bilder och vad härligt att vara i LA!
allt bra med dig? kram

Felicia

sv: jag också:)

IDA - Beautysecrets by me ♥

sv. Ja ;) vi får hoppas på det!

evvis

älskar LA!! var där förra sommaren :)

benedit ♥

så fina bilder! :)

sv; hihi jaa :D

Fanny

Hur har din vecka varit då? :)
kram

Sara Ekman

Så sjukt fina hus i Beverly Hills! :)

Linnea - fotografering -

Åh vad coolt, ja åker utomlands imorgon :D

- Tack så jättemycket, jag blir så glad!

kram,

Shan

Nejdå man tröttnar inte alls! Desto fler LA bilder, desto intressantare är det att titta! :D

Ida ♥

Åh herregud. Jag längtar tills del 2. Fantastiska bilder och nu förstår jag verkligen hur mycket jag älskar detta. Kollar du på 90210? om inte, börja! Detta är ju de!! Jag sitter just nu med ena handen över munnen och stor gråter för att jag älskar detta så mycket, och jag överdriver inte. Min dröm är att åka till Beverly Hills, åh :)

Sv: TUsen tack :)

- Caroline

sv; haha ja verkligen :)

anna

härliga bilder! :)

snie.blogg.se

Blir ännu mer sugen på att åka dit!!

Kajsa Johansson

Det ser verkligen ut att vara fint :)

Emme

Underbara bilder..!

Jenny Erlandsson

sjukt fina bilder :D

sv: ja det är så bra! :D

ida'

fina bilder, vill också dit!!

Linnéa

Jättefina bilder! LA <3

Åh men vilka härliga bilder! :)

SV: Tack så mycket, och ja det är riktigt knepigt att ta bra konsertbilder tycker jag, men tar man många så lyckas man alltid med något! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: