slide show

dagens inköp

 
 
 
 
Jag har velat ha en väska med silvriga nitar hur länge som helst nu (har ju en med guldiga också) så när jag såg den här idag var jag ju tvungen att slå till. köpte även en burk med neonrosa glitter, tänkte fixa mina naglar med den för jag tror det skulle bli hur snyggt som helst.
Linnéa

Åh vilken snygg väska <3

Jag ska ta mig en tur på stan imon eftersom mina skattepengar gick in på kontot idag, my lucky day <3

Jessica

fint! :)

Nelly

Roligt med lite nytt :)

Fanny

sv: Det är helt okej med mig! :)
kram

Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) Och galet fin väska! Vart har du köpt den?? =)

Madeleine Jonsson

Tack tjejen :D Ha en fin dag!!

sara

Super snygg väska! :)

Olivia Magnusson

Åh va snygg väska!!

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Oh vilken underbar väska! Vart hittade du den? :)

SV: Ja men eller hur! :)

Dana

Snygg väska!

♫♪ sandra

snygg väska!

Q.

vilken snygg väska! vart köpte du den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: