slide show

Beverly hills

Klockan är lite över 10 på kvällen här nu och eftersom vi är jetlaggade är det snart dags att sova. Idag har vi iallafall hunnit med en shoppingrunda i beverly center, promenad runt rodeo drive och sen var vi även i the grove, jag gillar verkligen the grove, så himla mysigt där!
 
har inte tagit så mycket bilder med iphonen men slänger upp några iallafall, systemkamerabilderna lägger jag upp när jag är hemma!
 
 
 
 
 
Linnea

Åh, rodeo drive <3
Fina bilder :)

snie.blogg.se

oh va roligt!

Åh men vad skoj! :)

Annika

SV: tack så mycket :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :)) och underbara bilder, man blir ju inte lite avis eller så ;D

Vad hittar du på för skoj idag då, eller blir det imorgon för dig?? =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: