slide show

130626

Kom nyss hem efter att ha varit på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen, skrev in mig där för några dagar sen så nu håller jag på att leta jobb och jag hoppas verkligen att jag får ett snart! nu ska jag iallafall kolla på PLL och dricka lite te, jag är fortfarande förkyld men igår tappade jag även rösten helt så jag kan inte alls prata och har så himla ont ihalsen så jag har levt på iskallt vatten och te de senaste dagarna. någon som har nåt supertips på hur man blir frisk snabbt?
 
 
lite opassande bild till det här inlägget kanske men alla PLL (och alla andra serier som den varit med i) fans känner väl igen den här kyrkan? jag tog den här bilden på warner brother studios när vi var i L.A, PLL hade spelats in nån dag innan vi var där. vi fick även gå in i kyrkan och det är mycket mindre inuti än vad det ser ut att vara i serien! ska självklart lägga in fler bilder sen men ville bara visa upp den här. la även till mitt bloggnamn i bilden för jag vill inte att någon ska ta den för mina bilder från warner brother studios är ganska unika om man kan säga så.
- Caroline

nej vad häftigt!

sv; haha ja :)

snie.blogg.se

krya på dig!!

Linnéa

Ah, vilken cool bild <3

Ja verkligen trist väder idag, blir nog filmmys resten av dagen :)

mysan

sv: tack:) Dollar eller svenska?

Milina

Ja då är det nog lite svårt ;) Om man inte köper en uppblåsbar så kan man ha den inomhus eller på balkongen, funkar också :D

Fin bild!

Sara Ekman

Hoppas du får något kul jobb! :)

Jaa, det är ett av mina drömresmål med :) Vi ska till Sydney :)

johanna

är glad över att jag slipper sitta på af.. men är mindre glad över att jag måste jobba nästan hela sommaren haha.. hoppas det känns bättre då lönen kommit dock :P

Ida ♥

OMG!!!!!!!!!!! HELT SERIÖST, DET MED??? OMG HERREGUD!!! ÄR HELT KÄR I PLL OCKSÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VISSTE INTE ATT DEN KYRKAN VAR I L.A???? cooolt att man pratar med dig juuuuee....

Sv: Varsågod :)
åh ja, dröm :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: