slide show

130615

Här i L.A är det morgon och vi har precis ätit frukost (hotellfrukost ❤) och nu så funderar vi över vad vi ska göra idag, kanske chilla lite vid poolen och sen dra till downtown? Igår var vi iallafall i hollywood och sen drog vi upp till griffith observatory, det var sjukt fin utsikt där uppe!
 
Walk of fame igår!
 
Sarah

Chilla vid poolen låter inte helt fel ;)

Linnéa

Haha, ja visst var den bra <3

Åh, walk of fame :) Låter som en finfin resa hittills <3

Nelly

Så roligt det låter - hoppas du får en trevlig dag! ^^

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

♥Hotellfrukost nomnom

Kajsa Johansson

Hoppas att ni fick en bra dag! :D

Lotta

Sv: Jaa, grillat på sommaren är ju det bästa :D och guuud va häftigt att ha varit där! Jag blir lika avis varje gång jag kikar in på din blogg nu :p

♫♪ sandra

åh michael jackson <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

MJ<3

svar: Ja, verkligen :D

Alexsandra

Gud vad kul! :D Så fin blogg du har! :)

moufieeh ♥

sv; jaa det var det! :)
kram

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Absolut! :)

sv: tack! ♥

~ nice att stå där, (':
kram ♥

Fatmas Shop

Nice!

Sarah Persson

Jag gråter, jag vill ju också vara i änglarnas stad!

Carro

älskar hotellfrukost!

Oh vad häftigt! :)
Hoppas du tar en massa grymma bilder! :)

JOSEFINE ANDERSSON

COOLT

sv: Men tack fino :)!!!
PUSS

Emma

collt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: