slide show

130610

Och så var helgen och allt firande över, kan fortfarande inte fatta att jag har tagit studenten eller att jag aldrig mer kommer gå iskolan, känns så himla konstigt och jag saknar alla såå mycket! ♥ ska lägga upp lite fler bilder sen men först ska jag fixa lite här hemma och kanske börja packa eller iallafall bestämma vad jag ska ha med mig.
 
 
bilden är från studentmiddagen. förra veckan var så grym med mycket skratt och tårar.
emelie andersson

sv: tack så mkt :)

Elaine

Jag tycker också att det känns lite sorgligt nu när man inte ska tillbaka till skolan längre...

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Ja det var det :)

Men bättre med lite för varmt en regn och gråhimmel :)

sara

Här hemma måste jag också börja tänka på vad jag ska ha med mig, måste ju börja packa snart! :)

Julia ♥

Fin blogg! ♥

Fina bilder, där nere!
kram

Linnéa

Wow, så fint <3

Ja men visst var skåpet fint - det bästa köpet jag gjort på länge <3

Grattis! Själv tar jag studenten om tre dagar! :D

Sara - Hold on be strong

Sjukt fin :D
sv: åh visst :D
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: