slide show

130608

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg och säga att jag lever fast det är knappt haha. gårdagen var verkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv, vill göra det igen, igen och igen! ska berätta mer sen och lägga upp lite bilder men först ska jag äta tårta och fira lite till här hemma med familjen.
 
 
7/6-13, en dag som jag aldrig kommer glömma! ♥
Bea

Grattis till studenten! :)

Solin

Sv: tusen tack!:)

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Hehe tack snälla! :)

Grattis!

Maja Sundqvist

Åh vad kul!!

benedit ♥

grattis! :)

sv; jaa visst var det :)

Linnéa

Grattis grattis - och den vanligaste frågan: "Hur känns det idag?" :)

Inga-Linn

Åh, jag tar studenten på onsdag!:D Längtar!

Sarah Persson

Längtar tills man får veta mer! :D

Carro

hihi förstår dig! skulle också vilja göra om den dagen =)

Jessica

så kul med lyckad dag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: