slide show

WILD KISSES

 
För någon vecka sen släpptes ju PLL promon för avsnitt 5,6,7 och då kunde man se att emily hade på sig den här tröjan och jag fastnade redan då för den så igår när jag såg på en blogg att man kunde köpa linnet på bubbleroom så var jag tvungen att klicka hem den. den är verkligen typiskt min stil så jag längtar tills den kommer!
Linn Ahlex

sv: håller med! :D

Emelie

sv: Haha, ja det vill man nog alltid oavsett! ;)
Jaa, den är grym! Har nog gått och blivit lite halvberoende tror jag hehe :D

Johanna - A dream as model ♥

sv: Såg du bilderna i inlägget du kommenterade? :)

Sara Ekman

Jättesnyggt! :)

Linnéa

Ja, mitt lilla charmtroll för 1år sedan <3

Tjusigt värre :)

wilma

sv: jadå!
jaha okej!! Verkar coolt ändå att få besöka själva inspelningsplatsen/staden!! :)
kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: tack! ska checka kicks då

benedit ♥

snyggt! :)

sv; hihi jaa! :D

Madelene

Så snyggt ! :)

Delta gärna i min tävling som jag precis startat.
Du hittar den här; http://maddez.blogg.se/2013/july/tavling-smink-kit.html#comment
Kram

Pontus Granlund

planer för veckan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: