slide show

WILD KISSES

 
 
 
Såhär har jag sett ut idag, kom hem för ett litet tag sen och sen fikade jag lite tillsammans med mamma och pappa. har även lagt till massor med nagelbilder på mitt och elins nagelinstagramkonto (långt ord hehe) och nu är det dags att fila bort gelén som jag har på mina naglar, imorgon ska jag göra nya gelénaglar och jag vet inte om jag ska göra stilettos (spetsiga alltså) eller vanliga raka?
selina

omg sjukt fin outift, in love haha ;) hur mår du btw ? :D

SAGALARSSON | foto

sv; gör det! det var ett väldigt väldigt bra avsnitt! :)

Olivia

Vad snyggt! Varifrån är blusen? :D Sv. Tack! Kram :)

Linnéa

Åh sååå tjusigt :) Gillar verkligen baksidan av toppen <3

Anonym

stilettos :D

mmaria.blogg.se

Grymt snyggt!!

△ ida.

så snyggt!! älskar väskan, michael kors ❤

benedit ♥

snyggt! :)

sv; jaa verkligen :D

bookofems.blogg.se

like you tischa! :D

Sofia

Snyggt!

Elionia

va fina bilder! :)

Joss

sv; Tack så mycket :D

Jättesnygg outfit, älskar väskan!

Simona Bergström

Gud vad fin blogg du har! Kolla gärna in min :)

Josephine

S; TAck :)
Fint :)

anna

fint :)

Celine

Jag gillar ditt rum (& din outfit! Haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: