slide show

Wanties @kandeeshop.se

 
 
Det var ett tag sen jag var inne på kandeeshops sida men nu ikväll klickade jag mig in där och hittade massor med saker som jag verkligen inte skulle tackat nej till! jag har en tygkasse därifrån som jag har använt en hel del i vintras/våras.
Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Godnatt och sov så gott ^^, Hoppas du får en fin start på fredagen!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det finns väldigt mycket fint där jaa:)

❤ w i l m a ❤

sv: jag med, riktigt härlig färg & sitter länge med! :)
supersnygga saker, kandeeshop har alltid så mycket man vill ha!

Sara Ekman

Snyggt :)

Linnéa

Sjukt snygga grejer :)

Ja men fortsätt med sådana listor - kul & spännande <3

mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

snie.blogg.se

oh va fina! =)

Tea

Åh vill med ha allt detta, så fina grejer!!

SV: Hihi ja jag förstår det!! Bästa fika-stället! :D

Caroline

Massa coolt :)

Josefine ♔

Sv: Hihi eller huur! :D

anna

så fina toppar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: