slide show

US ★ ARMY

 
 
en lite halvtråkig outfit från idag, perfekt promenadoutfit iallafall.
 
Ni kanske har märkt att de senaste bilderna (förutom de som är från L.A och andra lite äldre bilder) är av sämre kvalité, det beror på att dom är fotade med digitalkameran och inte med min systemis. min systemkamera har typ gått sönder helt nu, den har varit lite halvseg ett tag (har haft den i mer än 4 år och tagit en hel del bilder med den) men för nån dag sen dog den typ helt, det går att ta kort om man ställer in fokusen själv men bilderna blir jättemörka och det går inte att fixa med någon inställning. såå jag vet inte om jag ska köpa en ny eller lämna in min på lagning? det lär ju bli typ samma pris..men jag vill ju använda mitt andra objektiv men om jag köper en annan nikon kamera, passar mitt objektiv då? vore superschysst om någon fotokunnig kunde hjälpa mig lite hehe..
Josephine

Snyggt :)

Evelinn Bladström

Fin outfit :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: så lite så, bara sanning :)

Sofia

jättefin outfit!!

Sara Ekman

Snyggt :)

Linnéa

Nädå, hur snyggt som helst <3

Sara

snygg outfit!

Sofia

Snyggt. Dom där shortsen är så himla fina. Trist med kameran.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: