slide show

TV serier

 
 
 
 
 
Tänkte tipsa om några serier som jag tittar på mer eller mindre just nu. min absoluta favorit är som ni kanske vet PLL och jag längtar hela tiden efter nya avsnitt. om ni klickar på någon länk här ovanför kan ni läsa vad den serien handlar om! har ni något tips på nån bra serie?
Amelia

Sv: Jag meeed!!
Älskar också Pll , typ bästa serien som finns , haha :D

SAGALARSSON | foto

The vampire diaries är grym! Den är dock på paus till 3 oktober då femte säsongen börjar. :)

Hannah Danielsson

svar: tack så mycket! xx

Olivia

Pll är typ bäääst :D Och Gossip girl, men har redan kollat ut alla avsnitt på det... hehe :) Sv. Tack ;) Kram!

frukallgren.blogg.se

åh bästa PLL!! :D

bookofems.blogg.se

ÄLSKAR PPL!!!

Linnéa

Ja, visst var den snygg <3

Många bra serier :)

sara

Jag älskar Hart of Dixie och Glee, sen kan jag även rekommendera Sons of arachy! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: