slide show

Stars & stripes

 
 
 
Såhär ser jag ut idag när jag ska sticka iväg på äventyr, shortsen (levi's) är nya och är köpta på melrose flea market i los angeles.
Moa

Snygga! :D

Sara Ekman

så snygga shorts! :)

Jennifer

Åhh men gud vad fina shorts!!

Tilda

Coola shorts!! Allt bra med dig? Kram :)

Emelie

Ja, jag tycker faktiskt den smakar cola :) Fast alla celsius har en egen eftersmak som man känner av, men det är inte så illa! :) Du får testa och säga själv! Måste vara riktigt kall för att vara god ;)

benedit ♥

åh vad snyggt! :)

sv; hihi jaa, längtar ihjäl mig! :D ♥

sara

Snyggt! Kom på att jag har ett par liknande shorts som jag gjort själv, ska nog rota fram dom och inviga dom i år på den kommande semestern! :)

Linnéa

Så snyggt! :)

Evelina

Åh, riktigt snygg outfit!

Sofie

Så jäkla snyggt =)

Snyggt! :)

linda

så fin outfit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: