slide show

Random

 
Målade dom här naglarna igår, visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag bara målade lite haha..vad tycker ni?
FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, väldigt fina :)

Cajsa Lindahl

det är den också! Pröva baka det nån gång! :)

Jasmine Lundvall

Sjukt snyggt! Varför kan inte jag...? :( haha

Sara Ekman

Snygga :)

liana

Sv: Jätte bra bilder i den verkligen!! :) Tusen tack att du gillade inlägget,super kul! :D

Nathalie

sv: det gör jag med men nu har jag tyvärr lyssnat på den för mkt så den är lite uttjatad för tillfället, haha ;-)

Linnéa

Så tjusigt :)
Jodå, varit ute i min lilla "trädgård" hela dagen och grejat & solat <3

Maja Sundqvist

Super coolt ju!
- eller hur :D

Dana

sjukt snygga!!

Linda :)

Snygga naglar :)

Nelly

Lika fint som vanligt! ^^

Namn:linda

sv: Hhihi ja så bra! :D det senaste avsnittet var jättebra så spännande :D Super fina naglar :D

Johanna

Snyggt :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: