slide show

Pineapples

 
Målade dessa naglar igårkväll, fick lite inspiration från en bild som jag såg på tumblr. fotade även samtidigt som jag målade så jag satte ihop ett collage så ni kan få se hur jag gjorde. tänkte även skapa ett youtube konto så ni kan få se riktiga videos, vore det bra? eftersom man inte kan ladda upp videos på videofyme från datorn längre så tänkte jag göra det istället men collage kanske funkar lika bra?
 
 
FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga :D

sv: Ja, jag tror det också :)

Åh men så snyggt! Och skoj att se hur du har gjort dom! :)

Linnea

Herrans vilka söta <3

Sofie

Sååå jäkla häftiga :d

Agnes Bjurek

Snyggt!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

SV: Tack så jättemycket! :)

♫♪ sandra

fint!

Emelie

Åh, va söta! :D

amanda

sv: varsågod :)

Josefine ♔

Sv: Än så länge har den varit rätt bra faktiskt! :)

G I N A ~

coola naglar! :)

Linn ♡

snyggt! :)

Malin Aurora

Himlans tjusigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: