slide show

Nageldesigner från juni

 
Har inte hunnit måla mina naglar så mycket under juni pga studenten och sen L.A men dessa tre blev det iallafall. vilken gillar ni mest?
Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja hahha det var det!:)

Linnea

Den 1:a är sjukt grym :-)

sjukt snygga :D

sv: ja verkligen och tack så mycket :D

sara

Alla är súper fina men gillar nummer 1 mest, häftiga! :)

Evelina Blomqvist

SHIT vad duktig du är :D

Hanna Davidsson

OMG! älskar nr.1 amerikanska flaggan! :D


TÄVLING PÅ BLOGGEN!
jag har en tävling på bloggen och det är FINN 5 FEL, för mer info - http://hannadaavidsson.blogg.se/2013/july/tavling-finn-5-fel.html . Tack i förhand! :)

hjjonsson.blogg.se

Snyggt med usa flaggor!

Emelie

Så snygga allihop, gillar nog nummer 2 bäst ^^

Nelly

Fina naglar som vanligt! :) Jag gillar 1:an bäst ^^

Johanna

Sjukt snygga naglar. Gillar ettan mest :)

Sara Ekman

Nr 2! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: