slide show

Nageldag

 
 
Idag har jag hunnit med att ta hand om mina naglar lite extra, puttade upp nagelbanden lite med en pusher, kletade på lite 'nagelbandsborttagning', nagelolja och nu har jag även hunnit måla dom också. har även beställt ny gelé från märket som jag brukar använda (från NSI, kan bara beställas av nagelterapeuter) så när det kommer ska jag fixa nya gelénaglar också.

ps: jag brukar ofta läsa att folk använder vanlig olivolja istället för nagelolja men det ger ingen effekt eftersom den inte tränger in i huden. har sagt det förut men tänkte bara säga det igen, köp en riktig nagelolja från OPI eller nåt istället.
Linnéa

Jag ska lägga lite tid på mina naglar imon tror jag, och hitta nått extra snyggt lack <3

Sara Ekman

Härligt :)

Johanna ♥

Sånt behövs att göras ibland ja :)

snie.blogg.se

behöver oxå fixa naglarna. ta bort gellacket o lägga nytt!

Amanda

Härligt!

Aili

Bra att ta hand om sina naglar lite! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: