slide show

Myskväll

Har precis kommit hem efter en lång dag och bytt om till myskläder, nu ska jag slå på ett avsnitt av 90210 och chilla resten av kvällen. myskväll!
 
Linnéa

Så fin du är <3

Carro

Myyys!

Linnéa

Ja, en toppendag <3

Hihi, så lite så - hoppas du haft en fin dag med :)

nicole kestola

gud vad fin du är! :)

❤ w i l m a ❤

sv: tack så jättemycket! :)
ha en fin dag!

Emelie

Jo, men exakt :P Den enda som jag inte tycker om är jordgubb/kiwi. Den var inte god, enligt mig. Resten är väldigt goda :D

snie.blogg.se

härligt med såna kvällar ibland =)

Amanda

Händer mer i sommar då? :)

Sara Ekman

Härligt :)

benedit ♥

fin du är!

sv; tack, visst är dom! :D jaa jag med :)
kram

Esther

Fint halsband! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: