slide show

Love culture

 
 
Love culture är en butik som jag upptäckte när jag var i L.A, jag gillar verkligen deras grejer. det finns tydligen flera butiker runt om i USA (jag var inne i beverly center och third street i L.A) men tyvärr så shippar dom inte utomlands så om man vill shoppa där får man ta sig till USA. ville iallafall bara tipsa om den här butiken för den är riktigt grym och har dessutom bra priser.
fanny♥

Finns superfina grejer där:)
www.asanderfanny.blogg.se
- säljer min systemkamera ♥ Kolla gärna in!

Mickis

Så fina kläder!

Allt bra med dig? :)

Sofia

Dom ser ut att ha mycket snyggt. :)

Linnéa

Wohoo. gud sååå snyggt <3

Isabelle

Jättefina saker!

Elin Brolin | Foto och mode.

Älskar de första linnet!
sv: Jaha, men då förstår jag... haha :) Grattis till studenten förresten! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: