slide show

Little pink dress

 
 
 
 
Idag hade jag på mig min supersöta klänning som jag köpte på love culture i L.A, till den invigde jag min nya klocka och även mina nya converse och sen min MK väska.
FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: absolut

Sandra

Vilken fin klänning! :)

Johanna ♥

riktigt fin klänning :)

Linnéa

Åh tackar :)
Älskar verkligen din fina klänning <3

Aili

Snygg!:)

charmigadjuralskaren.blogg.se

jättesnyggt !!!

Linnea - fotografering -

Åh vilken fin klänning!!

- Tack så jättemycket, blir såå glad :D

Natalie Salazar

super söt klänning typisk min stil :)

Manar

Fin outfit!
sv; ja verkligen! allt bra? ;)

❤ w i l m a ❤

sv: tack :)
superfin klänning & ääälskar den väskan!!!

linah brown

snygg:D

Mickis

Fint! :)

snie.blogg.se

oh så fin

Carro

Så söt klänning!

hehe, ja det är kul med bröllop :D

Amanda

Superfint :D

- Isabella Huynh

snygg klänning :)
sv .Tack!

Josephine

Sv; Det var riktigt härligt :)
Så lite så :)

Super söt klänning! :D

N E L L I E

åh vad fint! :D

Solin

Så fint! Älskar väskan :D

Jennifer

Ja verkligen! ååhh vilken fin väska, köpte du den i USA? :)

MADDISENJ.SE

Jättefin klänning

Namn:linda

sv: Ja verkligen :D Åh gud vad fin outfit :D du har så fin stil :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: